Gozdetanem öncelikle senin sakin olman strese girmemen lazım. Sen gerilirsen bebeğin gerilir sonra uykusuzluk gaz her şey üst üste gelir. Senin sütün için şunu söyleyeyim ılık duş göğüslere masaj ve dinlenmek. Aç kalma ama çokta aşırıya kaçma. Bol bol su iç ve uyu. Bebeğinin reflüsü için ilacını içir, emzirdikten sınra hemen ayağa kaldırma bir müddet o pozisyonda kalsın 3 4 dakika bile olur. Hemen kaldırırsan ağzına gelebilir süt reflü de bu yüzden oluyor. Reflü yataklarından al hatta gazlı bebekler için olanları var çok bir ücreti yok. Gazı için bioga iyi gelemediyse linex bakso kullanabilirsin, probiyotik bir damla ve biz geceleri aynı saatte uyanıp saatlerce otururduk masaj için çok şükür o damla kurtardı bizi. Diğer damla bize de iyi gelmedi. Ayrıca bebeğine kimyon içirebilirsin demleyip sorun teşkil etmez normalde ama bebeğinin reflüsü var rahatsız edebilir, o yüzden sen kimyonu demle içine bir şeker at ve her akşam bir çay bardağı iç. Hem süt yapıyor hem gaz çıkarttırıyor. Yediklerine dikkat et, unutma sana gaz yapan bebeğine de yapar. Her yemeğine kimyon at. Ayrıca yoğurt ye besin değerini arttırır sütün. Bebeğinin kilo alması için sütün yağlı kısmını içmesi lazım. Bu yüzden bir memeyi yaklaşık 20 dakika emmesine dikkat et. 10 dakika emdiyse diğer emzirme de yine o memeden ver ki önce onun yağını alsın diğerini de 10 dakika sonra ver proteinini alsın. Bebeğinle duşa gir ona güzel masajlar yap göğüslerini sıcak tut, ayaklarını sıcak tut.