1 buçuk aylık bebeğim var gaz sorunumuz var sürekli ıkınıyor kızarıyor hastaneye de götüremiyorum koronadan dolayı kimyon da kullanıyorum ama halen aynı devam ediyor damlalar varmış kullandığınız yan etkisini görmediğiniz önerdiğiniz damla var mı yardımcı olursanız sevinirim