Senayasya benim kızım da öleydi çok aç yada çok tok olmasın mama içtikten 1 buçuk saat sonra vermeyi deneyin bide daha yeni olduğu için farklı geliyodur tabi alışkın değil bi kaç ay sonra daha güzel yemeye başlıcak çok kafana takma hala alması gereken ana öğün maması ek gıdayı şuan sadece alıştırmak için veriyorsun 1 kase çorba içmesini bekleme mesela ❤️