Kizlar mama alıyoruz, kilo alimi guzel degil malum konudan doktora gidemiyoruz yavas yavas ek gidaya baslasammi diyorum? Pirnc undan mama yapayim, keci sutunde yogurt, milupanin 4 aylar icin yaptiggi kavonoz mamalarindan vereyim. Bir ogun sadece vitamin almasi icin. Sizce cokmu erken? Benim.gibi baslayan varmi? Mamayi değişitirin gibi oneriler söylemeyin cunku değiştirdik defalarca genede kilo alimi cok iyi dgeil emmiyorm. Ne yapacagimi bilmedim anneler yardimci olurmusunuz