Merhaba arkadaslar bebeğim 1 haftalık emmesi çok iyi sık çiş ve kaka yapıyor geceleride sabaha kadar en az 3 defa açıyorum bir yerde okumustum geceleri alştirmayın diyolardı siz nasıl yapıyosunuz yada nasıl yapmam gerek benm bilgisi olup yazan olursa teşşekür ederim 🙏🤗