merhaba 8 ay 6 günlük oğlum var.Gunluk beslenme şeklini sizinle paylaşmak istedim. Eğer sizde günlük neler yedirdiginizi paylaşırsanız sevinirim. Bir süre sonra ne yapacağımı şaşırıyorum. Aklıma gelmiyor. İnternette hep aynı tarifler var. Baya uyguladim ,aynı tatlar olunca sıkılıp yemiyor bir süre sonra.
Oğlumun günlük yediği şeyler
1.Kahvaltı çeşidi
1 yumurta sarisi, 2_3 kaşık yoğurt( yada kefir) 1 çay kaşığı ceviz tozu, 1 yemek kaşığı yulaf unu,1 çay kaşığı pekmez,1 yemek kaşığı elma yada armut püresi.
- Kahvaltı çeşidi
1 elma püresi ,1 armut püresi,1 çay kaşığı pekmez,1 yumurta sarısı
- Kahvaltı çeşidi
Tereyağında yumurta sarısı iyice pişirilir.( Dudağının çevresinde kızarma yaptı, 2 kere yaptım şimdiye kadar)
Ara öğünler
1.Ara öğün çeşidi
Meyve püreleri
- Ara öğün çeşidi
Meyveli yoğurt
Aksam yemeği
- Aksam yemeği çeşidi
Kabak çorbası yada kıymalı kabak yemeği
- Aksam yemeği çeşidi
Terbiyeli havuçlu,bal kabağı çorbası
- Aksam yemeği çeşidi
şehriye çorbası
- Akşam yemeği çeşidi
Yoğurtlu çorba
(Kabız olduğu için hiç bir yemeğine patates ve muz katamiyorum)
Bunlardan kimi zaman sıkıldı. Yememeye başladı.
Siz neler yapıyorsunuz. Değişik corba, kahvaltı ara öğün çeşitleriniz var mı 🌝🌝🌝