Aesma canim biz 3 aylikken yaptrdik drumuz 6 aya kadar yapilma taraftari sonrasi travma olusuyormus cocuktu bize cerrahimiz igne ile pipiyi uyustrmayi onerdi bide kremle varmis sanirim onunetkisi hemen geciyormus igne ertesi gune kadar surer dedi bizimki igneyle oldu mama icerek sunnet oldu bizde videoyaya cektik habersizdi herseyden korkacak bi durum yok hatta donmesi vs problem degil ben 3 gun yuzustu yatrdim canim zaten drmuzda sunneti unutun rutin hayatiniza donun dedi bizde oyle yaptik