Kizlar merhaba oglum 5 ay 20 gunluk 2 ay 7 gunlukten beri meme reddi var bugune kadar uyutup vermeye calistim ama onda bile pek basarili olmadim simdidie uyutup biberonda mama sut veriyorm ama en fazla 120 cc iciyo 3 4 saatte bir gece hic beslenmiyor beslenmek istemiyor kiyameti kopariyor ek gidaya gecelim.dedi doktor 4.ayy bitiminde o zamndan beri gidemedm doktra bu ay icin gdecektm malum gdemiyorz beslenme sekli nasil olmali yani ek gidayida aman aman yemiyo nasil olacak boyle benim gibi olan varmi yardim etsin ?