Rmys canim bizim mama neocate. Doktorumuz tadinin kotu olabilecegini ve icine vanilya surubu damlatabilecegimizi soyledi. Bi kac kez oyle verdim ama bana agir geldi kokusu. Oglum sade de iciyor mamayi ama ben kullandigimiz gaz surubunu mamaya ktiyorum. Kusma hic olmadi sukur ama kakasi cok koyu yesil