bebisimbenm bizde isiliğe benzeyen alerjiler var kabarıyor tamecik tanecik sonra kabuklanıyor derisi soyuluyor (benek egzaması , atopik dermatit) bu ay hiç kilo almadı, kakasında kan gördüm ve doğduğundan beri kakası sümüksü, 3 ay 1 günlük bu arada oğlum, solunumu sıkıntılı sanki astım var gibi sırtı hırlıyor emerken hiik hhik şeklinde inlemeye benzeyen ses çıkarıyor ben yoğurt süt vb yediğim gün hiç bir sokıntı olmamasına rağmen huzursuz oluyor. Yani genel bir huzursuzluk hali hakim. Bunlara bağlınolabilecek her testi yapıldı hiç bir sonuç yok alerji testinide iki gün çnce yaptırdık biraz yüksek ama aşırı değil, küçük olduğu için böyle çıkmış olanilir 4-5 aylık olunca getirin testi tekrarlayalım dediler