Merhaba kizlar 8.5 aylik oglum var,4 ay mama meme şeklinde beslendi sonrasında sadece mama aldi. Şu an ek gıda veriyorum ama ne kadar yerse yesin kisa bi sure sonra yine mama istiyor. 3 gün zor dayanıyor 500 gr mama. Eskilerin usulü gibi süt vermeyi düşünüyorum günde 1-2 defa mama yerine. Artık maddi olarak da zorlanmaya başladık malum karantina günleri herkes gibi bizi de yordu. Sizlerden var mi keçi sütünü sulandırıp bebeğine veren? Doktoruna daha önce danışmış olan??