YA eşit emzirmek lazım evette benim basından beri sağ daha çok doluyor şişiyodu mecbur rahatlatmak için yA çocuga emzirtiyodum yada sağıyodum .. halada aynı sağ daha çok doluyor sola göre o kadar dikkat etmeme rağmen bir sağ verdiysem bir sol veriyordum