Taze_1anne Merhaba, aynı durumu yaşadım. Hızlıca anlatayım. Benim bebeğim atak falan hiç geçirmedi gece gündüz düzenli ve güzel uyudu hep ama dönmeye başlayalı yani 10 gündür falan uyuyor yatağına yatırıyoruz ve dönmeye döndükten sonra uyanmaya başlıyor. Sonra kendimce düşündüm, biz park yatak kullanıyoruz üst katındayız. Çocuk döndükçe sanırım ki sarsıyor yani düm düz bir zeminle kıyasladığımızda fermuarlı bir kat orada rahat edemediğine karar verdim eşimle paylaştım o da bir kaç gece takip etti ve bana katıldı o da. Bu gece oturma odamızda yattık hep birlikte. Koltuğumun biri açık oğlum gündüzleri hep orada uyur. Dün gece 12’de uydu sabah 7’ye kadar deliksiz. Demek istediğim yattığı zeminle alakalı olabilir muhtemelen ki sizin bebekleriniz de bu dönemde dönmeye başladılar. Ben kendimce böyle çözüm buldum🙏