Pamukprensveannesi Sezaryen olalı 4 gün oldu maalesef hala sütüm yok. Emzirme Çayları içiyorum, pompayla sağıyorum, Maalesef hala sonuç alamadım. Aynı durumu yaşayan varmı ?
Semrakrhn38 Pamukprensveannesi Canim benim sutum sıcak dusta masaj yapa yapa gelmisdi birde hurma incir bol su bunlari ye ic caylardan ziyade
Nurbeyaz Pamukprensveannesi ben normal doğum yaptım 4 gün gelmedi gelecek siz sabırlı olun pompayla çekin göğüslerinize sıcak su torbası koyun sıcak tutun sıcaklık sütü getirir . Sütlü çorba iç hemen yap gelecek süt dua et bana sonra . Tarif : 2 bardak yarmayi ( aşurelik buğday da denir ) 10 dk suda hasla kapağını kapatıp 3 saat dinlendirin sissin . 3 saat sonra içine 2 3 kuru üzüm koyup tekrar hafif ısıttiktan sonra içine 1 litre süt döküp yarım saat pişirip sıcak iç hemen gelecek süt
Ogullarinaasikanne Pamukprensveannesi canım bende sizin gibi 4.günde geldi. hemşiremiz laktamax diye bir tablet vermişti düzenli onu kullandım birde ebebek te satılan malt içeceklerini tavsiye ederim dereotu bulgur pilavı ve en önemlisi de bol bol bol su içmek inanın. deneyin ben mama+meme ilerliyodum 9 günlük olduk bugün 3.gün mama vermedim henüz doyuyormu şüpheliyim ama su an yetiyor gibi inşallah sizinde gelir ha birde sütüm yok diye sakın emzirmemezlik yapmayın bebek emdikçe getirecek emzirin sonra mama verin
minnakleblebi Önci bi duşa gir sıcak duşa. Biliyorum üzülüyorsun ama sakin ol ve bebegime yetecek olan sütüm memelerimde hazır var de kendini telkin et. Bebeğinle bol bol ten teması yap. Belki yapmışsındır bunları bilmiyorum ama aklıma başka bişey gelmiyor. Rezene iç. Bana çok faydası oluyor
Nurbeyaz 2.tarif : 10 adet kuru inciri tavaya doğra üzerine 3 kaşık zeytinyağı dok kizart hafif kızarınca üzerine 1 su bardağı süt döküp 10 dk pişir Hafif sütlü sulu olacak ılık veya sıcak tüket ve hemen uyu . Süt gelecek bana dua etmeyi unutma
Ayce_1999 Normal doğum yapınca da hemen gelmiyor benimde öyle oldu taş gibi şişmişti göğüslerim sağdım sürekli birde yiğenim emdi hemen indi