BrcBthn Selam anneler 5 ay 3 günlüğüz 2 gündür ağzında sanki bişey varmista onu yiyormuş gibi .. bu bir refleks mi ek gıdaya hazırlık gbi.. anlamadım yaşayan anne varmı
Z-uma BrcBthn benim bebeğimde öyleydi valla bende çözemedim ne olduğunu doktorunun yanına gitmiştik ordada aynı hareketi yaptı doktorda reflü yüzünden ağzına acı su geliyor demişti. Bebeginizin reflüsü varmı bilmiyorum ama
Ssevey BrcBthn 5 ay 1 günlük olduk aynen öyle bikaö gündür dişsiz nene gibi ağzını açıyp kapatıyo öyle de tatlı oluyo ki insanın yiyesi geliyo 😃 benim bildiğim normal cnm
Kuzum35 Benim kızım 2.ayda başladı sanki sakız cigner gibi yapıyor internetten araştırdım normal yazıyordu ama doktora gittiğimizde sorcam yine de
[silindi] Diştendir 😊 diş etlerini değdirdikçe rahatlama geliyodur düşünün bizim bile diş sıkıntımız olduğunda dilimizle falan oraya dokunuruz rahatlatmak isteriz,diş belirtileri yani bence 😌
0120 BrcBthn Benim kızım 2 ay 20 günlük dilini çiğniyo sakız çiğner gibi yaklaşık iki haftadır. 🤭Normaldir diye düşünüyodum.