Didemhdr Bebeğimin süt intoleronsı çıkmıştı.Relaktaz kullanıyorum onun haricinde diyet yapmıyorum.Bazen kusmalar,karnında sesler emerken ,sesli kakalar Burun tıkanıklığı ve son zamanlarda da hırıltı var siz neler yapaıyorsunuz? Diyet yapıyormusunuz yapmam gerekiyor mu sizce?
Dygavs Didemhdr süt inteloransı teşhisini nasıl koydular canım ? Bende relectaz kullanıyorum diyet yapıyorum 1 ay oldu. Kakasında kan vardı o yüzden başladık diyete. Sesler ıkınmalar burun tıkanıklığı oluyor bizde de sesler azaldı gerçi ama.
nur35 Didemhdr Benim oğlumda da var ama ben diyet yapıyorum bir de özel mama verdi doktor meme+mama gittiğimiz için onu kullanıyorum.Yapılan test gaitada gizli kan testi zaten. Görmesenizde kan var kakada diyet yapsanız iyi olur
Didemhdr Gaita testinde çıktı öle dediler .Ama şunu bunu yapmalısın demedi doktor.Kan hiç görmedim ben.Derecesi 1 miş ne demek bilmyorum ama.
Didemhdr nur35 nasıl yapcam süt ve süt ürünleri tamam ama tereyağ girmiş bişeyleri de mi yemicem ne yicem onu bilemedm🙄nasıl yapıyorsunuz ne yiyiorsunuz
pdmrv Didemhdr bizim çoklu gıda alerjimiz var neye alerjimizin olduğu belli değil. Süt ürünleri et tavuk kuruyemiş tahin domates yemiyorum bence sizin seçenekleriniz baya çok 😁 ben kahvaltıda sadece salatalik zeytin ve patates yiyorum
nur35 Didemhdr Kusma, sık kaka yapma, hırıltılı nefes, egzama, mukuslu kaka hepsi vardı. Gerçi bizde alerjide var. Diyet yapıp özel mama kullanınca geçti. Biz meme+ mama gidiyoruz. Yanlışlıkla diyeti bozduğumda hemen hırıltı ve sık, mukuslu kaka oluyor
Prensannesi17 pdmrv benm oğlumun yüzündeki sivlceler hala var bitek bitki çayları içiyorum ona ara vericem birde deterjanları değişicem bakalım