Diana2306 Gunumuz sartlarinda bebekleri tv telefon tabletten uzak tutmak cok cok zor hepimiz bunun farkindayiz. Bu araclarin ne kdr zararli oldugu da malum. Iste bu noktada elimizden gelenin en iyisini yapmak icin cabalamaliyiz. 1 yasina kdr birakin izletmeyi ekrani bile gormemesi gerekiyor. Gelisimi zekasi kisiligi her seyi icin zararli. Benim de evimde bebegim dogdugu gunden beri tv acik (seste isikta uyumaya alismasi ve kendim kafayi yememek icin hep acik duruyor). Ama inanin sadece onunden gecerken goruyorsa goruyordur kesinlikle izletmiyorum. Onu oyalayabilmek icin bebek kitaplari okuyorum, sarki soyluyorum, arabasina koyup evde gezdiriyorum, zeka kartlarini gosteriyorum, hayvan sesleri cikariyorum.. evet bazen sikiliyorum bunaliyorum ama emek olmadan ekmek de olmaz derler ya.. Anneler olarak bebeklerimizi inci gibi islemeliyiz. Lutfen sizler de mumkun oldugunca izletmeyin. Hepimize kolay gelsin.