Znrkrgl Merhaba, daha önce bu konu ile ilgili açılmış bir posta daha cevap vermiştim. Ben de aynı durumu yaşıyordum doktor bir velime sordum malum çıkamıyoruz. Aile sağlığı merkezinde çalışıyor kendisi. Odanın neminin yeterli olup olmadığını bu dönemlerde hırıltının genelde burun kaynaklı olduğunu söyledi. Burun içi nemli kalsın diye damlatıp çekmeyin dedi. Keyfi iyiyse ateş öksürük ne bileyim huzursuz olacağı bir durum yoksa burundan kaynaklanması yüksek ihtmalmiş. Bir kaç gün çekmeden deneyin ben öyle yapıyorum şu an kalmadı🙏