Deletedmom389 verdiğin kadar içer sonra kusar. Bebek bu doydum kenara çekileyim de biraz uyuyayım demiyor ki. Hem emmek istiyor cubku tek yapabildiği şey o. Emme, aranma bir reflekstir açlıktan yapmaz. Seni ister, göğsünde durmak ister, kalp atışını ister, emmek ister ama açlıktan değildir bu. Yenidoğan bebekler için alıp kucağına memende tutacaksın 3 aya yakın. Sonra zaten sen istesen de emmiyorlar eskisi kadar. Sütüm yetmiyor heralde aç diye düşünme. Refleks bu çünkü. Fakat çişli bezleri yoksa. Kilo alimi yoksa o zaman mama düşünebilirsin. kayınvaliden de yetmiyor sütun diyebilir hoşt ordan deyip kucağına al göğsünde tut emsin, emzik etsin seni gerekiyorsa. Sen emzirdikce sütun artacak. O emdikçe keyifli olacak. Sonuç herkes mutlu. Ama tabi bu donemde ev temizleyeyim, yemek yapayım hatta kendime bir kahvaltı hazirlayayim cok mümkün olmuyor