4 ay 19 günlüğüz. 3.ay kontrolünde doktorumuz gece 6 saate kadar uyuyabilir emzirmek için kaldırma kendi ağlasın demişti. Bizimki ozamanlar gece uykusuna 8bucukta geçiyordu bende 1 gibi rüya öğünü veriyordum yani uyurken emiyordu, bazen de kendi ağlıyordu 1 kere falan. Bu son zamanda uyku sorunumuz var gece uykusuna geç geçiyor emmek için sürekli uyaniyordu ama bu iki gündür düzeldi gibi sanırım. Tabi gündüz uykulari hala berbat. Dün gece 10da uyudu 12de uyandı emdi sonra 5bucukta kalkti. Bu gece de 9da geçti gece uykusuna. O uyuyunca ben de uyumuşum kaç gündür epey uykusuzdum. Saat falan kurmadim nasıl olsa uyanıyor diye. Şimdi gözümü bi açtım saat 4. Yani 9dan 4e kadar kesintisiz uyumuş ve hala uyuyordu çok şaşırdım. Gündüz hiç uyumamıştı sanırım o yüzden. Bende kendimi suçlu hissettim emzirmedim diye hemen alıp emzirdim uyku öğünü yapayım diye ama uyandı ve şuan hala uyanik oynamaya başladı bi taraftan da esneyip duruyor. Yanlış mı yaptım bilemedim. Uykusunu mu böldüm acaba. Kimisi diyor geceleri emzirmek için uyandirilinca bebek alışıp hep uyanıyor. Neyse lafı çok uzattim 4-5 aylik bebek anneleri siz nasil yapıyorsunuz rüya öğünlerini nasil ayarliyorsunuz ya da hiç ağlamazsa emzirilmemeli mi kaç saat uyumali ? Kafam çok karışık