Feyz-al Arkadaşlar 26. Gün önce sezeryan oldum. Alt karnım hala uyuşuk gibi sordum bir kaç kişiye de o uyuşukluk hiç geçmiyor dediler inanamadım gerçekten öyle mi ya geçmiyor mu uyuşukluk?🤔😦
Pelrenc Ben Doğum yapalı 5 ay oldu dikişin hemen iki parmak altına kadar hala uyuşuk. Yıllar içinde yavaş yavaş azalıyormuş diye duydum
bebisimbenm Feyz-al 2 ay bitti hala var bende de teyzem de 5 yıl oldu sezeryan olalı ona sordum oda benim hala var diyor yanu gecmiyor anlaşılan ordaki ince sinirlerdeki duyular kesildiğinden yok oluyor galiba
Thesra Feyz-al Yoo benim 10 ay oldu ben hissediyorum bende hiç hissetmiycem sanıyordum ama öyle olmuyor sanırsam🤔🤔🤔
idilinannesi Feyz-al hayır tabiki geçiyor 3 ay 18 gün önce sezeryanla doğum yaptım şuan hissediyorum uyuşukluk gitti