Kızlar Bebeğimin yüzünde sivilce gibi şeyler var doktor fito krem verdi fakat fazla kimyasal kortizon var içerisinde ve haliyle kullanmakta istemiyorum önce kafasindaydi simdi yüzüne yayılmış bugünde kulagina yayılmış ve kabuk olmustu. Süt sür dediler yaptm o da ise yaramadi neyden kaynakli ve nasil gecer