Esnalsimsek Benim sünizitim var canım her kış düzenli olarak hastanelik oluyorum ağrıdan maalesef..Sünizit ağrısı alnımın iki kenarında,alnımda,ve başımın tam üstünde oluyor,ileri dereceye geldiğinde de efekt sesi olur Ya zınk zınk diye beyin zonklaması.Onu duyuyorum şiddetli şekilde başımda ve bayılacak gibi oluyorum.Başımı yana dönünce Ya da eğilip aşağıdan bi eşya alacağım zaman bıçak gibi bir ağrı saplanıyor.Hareket edince artıyorsa sünizittir.Burun akıntısı,ve şiddetli geniz akıntısı da oluyordu konuşamıyordum.Senin dediğin çene ve kulak tarafında hiç olmadı bende.Belki bademcik Ya da başka bişeydir?