Cemreminem benim kız zaten sürekli kucakda duran bir bebek ama şimdi kucagımda da durmuyor sürekli bir mızmızlanma oyun halısında oynarken birden ağlama kirizine giriyor ben başında olmasam dicem ki çocuğa birşey oldu 🤦🏻♀️ Uyuyan bir bebeğim yoktu şimdi hiç uyumuyor🤦🏻♀️ Ve sürekli gülücükler saçan bir kızım vardı bu hafta zorla gülmüyor bile hep bir mutsuz mutsuz takılıyor inşallah hemen geçer diye ümit ediyorum 🙏 yemek yemeğe tuvalete gitmeye vakit yok çok ağlıyor annemi çağırdım iki kişiyiz ikimizi de ayağa dikiyor 😂