mom0989 bende aynı şekilde yapıyorum her altını açtığımda illa ki sudocrem sürerim biraz bacakları kalın bez kenarları kızartabiliyor. Ve en az 5 dk açık bırakıyorum ztn bundan dolayı cok mutlu oluyor inanılmaz hareketleniyor. Doktorumuz da kesinlikle hava aldır demişti ztn