Bebeğim 2 aylık , normal doğum yaptım . Yaklaşık 1 aydır özellikle belden aşağısı tüm kemiklerim ağrıyor . Bebeğimi kaldırırken bile zorlanıyorum 😓Koca karılar gibi inleyerek oturup kalkıyorum :( doğumdan sonra kadın doktoruna kontrolede gidemedim Virüs korkusundan .
Benim gibi olan var mı ? Normal mi böyle olmam ? Yada evde yapabileceğim birşey var mı :(
Çok güzel bir hamilelik geçirdim çok şükür bebeğimde iyi ama Doğumdan beri toparlanamadım bi türlü. 😞😞