İyi geceler bebeğim 6 ay 30 günlük 10 gündür falan geceler kabus gibi sabaha kadar belki 10 kere kalkıyoruz her saat mutlaka kalkıyo memeye tutuyorum zar zor uyuyo hatta bazen uyanıp 2 saat oturuyo neden olabilir gece insan dinlenir sabah yeni güne başlar ya ben dayak yemiş gibi uyanıyorum nolcak böyle varmı yaşayan neler yaptınız lütfen bilgi verin