Ne yaptıysam 55 günlük bebeğim emmiyor sağıp veriyorum ama ben emmesini iatyrm çatlayana kadar ağlıyor tüm yöntemleri denedim kabul etmıyor emdirenler nasıl emdiriyor aaa emmiyen cocuk mu olur dıye cevremdede sürekli baskı var benmı beceremıyorum acaba