El_mira canım ben 2 ay çektim valla ağlayarak emzirdm asla vazgecmdm kantorn yağı kakao yağı iyi geliyomus ben açık gezdm yazn doğum yapmstm çünkü doktor açık yara çabuk iyilesir açık gez açık uyu dedi yani neyse işte lansinoh falan ise yaramıyor kuzum benim ya badooccrem varmış burda biri önermişti onu aldır imknn vrsa 2 günde iyileştirmiş bi arkdsi