Merhabalar tam 2 aylık oğlum var kendisi kolik bir bebek akşamları krizlerimiz tutuyor uyku düzeni zaten yok istediği zaman uyuyor. Onun dışında gaz için biogia nurse harveys bas simplex relaktaz gibi ilaçlar kullandım ki hala kullanıyorum. Bitkisel olarak rezene ve anason kullandım fakat hep aynı. Kolik bebekler için özel tutuşlar var onları yapıyoruz ve fön makinası ile uyuyoruz. Akşam 9 gibi başlayan bazen sabah 4 lere kdr süren krizlerimiz oluyor. Her gün düzenli 2 kere kakasını yapıyor mamadan sonra gaz çıkartıyor. Alttan gazını da yapıyor fakat ne olursa olsun krizlerimiz tutuyor. Allah kolik bebek annelerine yardım etsin. Başka yöntem bilen anneler ne olur paylaşın.