1994 Merhaba hanımlar bebeğim 2 aylık ve çok fazla geriniyor ve bu yüzden uykusu çok dağılıyor gerinmesi normal ama kızımda çok aşırı ne zaman geçer bilgisi olan varmıdır
VERA19 1994 Kundak yapabilirsin canım.Benim kızım 5 aylık hala da geriniyor yani,bence devam edebilir bu hep, çok zevk alıyorlar gerinmekten hareket etmekten😍
Simay-annesi Benim kızımda öyleydi resmen beşiğine yatırır yatırmaz gerinir kendini uyandırırdı sonra kendiliğinden geçti 4 aylık falandı yani o yenidoğanlıktan çıkınca geçti 🤗