Kayrau Kizlar 2 aylik oglum aksam 8 gibi uyuyor 4-5 gibi uyaniyor bu aralikta uyandirip emzirmiyorum oda uyanmiyor zaten. Uyandirmalimiyim acaba
Nazannazan Kayrau kilosu nasil ona gore doktoruna sor cunku gece beslenmesi 6. Aydan sonra kesilebiliyor diye biliyorum. Benim bebegimde gece hic uyanmazdi 2 satte bir zorla uyandirir emzirirdim. Oyle yaptigim icin cok pismanim. Alisti simdi yarim saatte bir kalkip emmek istiyor geceler zehir oldu uyku yuzu gordugum yok
Hazal89 Kayrau ben o zamanlar doktora sorduğumda 3 saati geçmemeli şekeri düşer gece beslenmesinede ihtiyacı var demişti 4 aylıkken kendi haline bıraktım acıkınca uyanıyor
Tugyasyaz Bizim 2 buçuk aylık bazen 2 bazen 3 saatte acıkıp uyaniyor maksimum 4 saatte beslenmesi lazımmış şekeri falan dusebilirmis
Busra33 Benimde kızım aynı şekilde hatta daha fazla uyuyordu ben zorla uyandırıp veriyorum çünkü çok küçük doğdu ama yeterli kiloya ulaşınca doktorum uyandırma eğer acıkırsa kendisi uyanir dedi uyusun beslenmek kadar uykuyada ihtiyaç duyduğunu söyledi
Kayrau Busra33 Busra33 aynen o saatlerde kendisi uyaniyo emince bida uyuyo ama ben uyandirinca uyumasi zor oluyo bende uyandırmıyorum oyuzden