Merhaba ilk defa bir foruma yazıyorum ilk diyeceğim inşallah bu corona zamanlarını ailelerimizle sağlıkla geçirmek… 5 aylık bebeğim var ve yaklaşık 3 aydır tıkanıklıktan sonra oluşan memede geçmeyen yara var bazen kanıyor bazen emzirme sonrası çok yanıyor (şu an yanıyor mesela) bilinen şeyleri (tahinüstü yağı zeytinyağı lansinoh ayvajeli madeccasol) hep denedim ama olmadı tavsiye edebileceğiniz bir şey var mı ? Şimdiden teşekkür ederim