Yesillimon ben lise döneminde sıvılce problemi cekmıstım clinique clarifying lotion kullanmıştım gerçekten gozeneklerımı kapattı ve sıkılastırdı🙈Suanda bıraz daha naturel şeylere yöneldim mınıso dan kagıt maskeler aldım ve elma sırkesını sulandırıp kagıt maskeyle en az 3 dakıka bekletıyorum cildim tertemız oluyor ve sonra la Roche posay bazla sakınlestırıyorum 💪umarım ısıne yarar