Elifnazinannesi Kızım 3 ayi bitirip 4e gireli iki gün oldu mr girmesi gerekiyor beynindeki kiste bakılacak ama hareketsiz durmuyor ilac verdi doktor uykusu derin olsun diye ama aci olduğu için içmedi agzinda kalip gidende etki etmedi siz neler yaptınız ilac verdiniz mi verdiyseniz nasıl bi ilacı yardımı olursanız cokkkkk ama cok minnettar kalırım
Arven10 Elifnazinannesi öncelikle Allah şifa versin bebişinize benim bebeğim doğduğunda yoğun bakıma alındı 16 günlükken MR çekilmişti gece 1 de uyurken çekmişlerdi ilaç almadı zaten derin uykuda olduğu için gece iyi uyuyorsa gece de çekilebilir ilaç almadan
Elifnazinannesi Arven10 amin sagolun maşallah uykusu derinmiş bide küçükmüş daha anne karnında sanıyordu galiba bizimki de uyuyo ama cabuk uyaniyo küçücük seyden uyaniyo ilac verdim ama olmadı napicam şaştım ya gece de iyi uyuyo ama sesleri cok aliyo