Bebeğim 4 buçuk aylık ilk doğduğu 1 ay sütüm yetmiyor diye mama verdim hipp içiyordu sonra bıraktık şimdi tekrar mama desteğine başlayacağım en azından ek gıdaya başlayana kadar Aptamille mi yoksa hipp mi başlasam kararsızlığındayım aptamil aldım 4 gün önce geceleri vermeye başladım ama aşırı ağlama huysuzlanma başladı galiba gaz yaptı kakasınıda yapıyor aslında ama sebebini anlamadım hippden çok memnunduk hiç gaz sorunumuz olmamıştı 1 ay ne yapıcam şaşırdım kaldım🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️