Kızlar buradan yazmak saçma belki ama başınıza geldi mi diye yazayım istedim.Ayak serçe parmağımı ütü masasına çarptım.Başta acı oldu amaçocukla ilgileniyordum.2 sa sonra baktım acı kızarma morarma oldu.Şimdi de epey mor basamıyorum üzerine.Başına gelen oldu mu hiç ne iyi gelir ?