Hanımlar merhaba , 10 martta sezaryen oldum, o günden beri sütümü sağarak bebeğime veriyorum,göğüs ucum olmadığı için bebeğim kavrayamıyor göğsümü ve emziremiyorum maalesef, göğüs ucumu çıkarmak için tavsiyelerinize ihtiyacım var, teşekkür ediyorum şimdiden hepinize 🌸🌸