SaadetSenam Kizimda iki delik vardi. Bende de varmis bebekken ve kapanmadigi icin ameliyat olmusum. Cok uzuldum yiprandim kizimda aynilarini yasicak diye. Gecen ay ekografi cekildi. Buyuk delik kapanmis kucuk delikte kapanabilir ama kapanmasa bile ameliyat gerekmiyor onunla yasayabilir dedi doktor. 😊🙏🏻 2 ay sonra ekografi var bakalim ne olucak. Korkma dua et allaha cogu delik kapaniyor. Kapanmasa bile tip cok gelisti. Sene 1997 de ameliyat olmustum ve yasiyorum 😄 bebisine birsey olmicak 🙏🏻