Geçmiş olsun öncelikle.. Şiddetli kusmasi , gözlerinde kayma huzursuzluk gibi belirtileri olursa götürmeniz gerekiyormuş , öyle okumuştum, birde 2 saat kadar uyutmayin gözlemleyin bebeğinizi , bisey olmaz insallah içinizi ferah tutun.. kafasinin arkasindaki şişlik içinde buz koyup alabilirsiniz hafif hafif bi kac defa tutun alin , şişliğini alıyor biraz..Bende gecen gun emzirirken yataktan düşürdüm bende cok korktum , bisey olmadi çok şükür ki , şu zamanda hastaneye gitmekte sıkıntı, Allah yardımcımız olsun..