elif23044 Bebeğimin kıyafetlerini bizimkinden ayrı yıkıyorum ama kendi arasında renklere ayırmıyorum bir yıkıyorum.1,5-2 yaşına kadar ayrı yıkamayı düşünüyorum.Zaten kustuğu için çok kirletiyor bir makineden biraz daha az haftada bir falan toplanmış oluyor,40 derece de yıkıyorum