masterchefiniz 1 ay 20 günlük kızım var. Herseyj denedim ama herseyi. . Bi umut uyanınca kendini sıkmaz rahat olur diyorum gene aynı. Gazli bebek ne yaparsan yap gazlı çekeceksin derlerdi. artık gün sayiyorum bitsin diye… 😪😪😪 Dualara sığındım
Mirayimran masterchefiniz gaz çıksada sancısı devam ediyor biz 3 aylık olucaz damla da kullanıyoruz ama oluyor maalesef zamanla geçecek
Reyyan123_ masterchefiniz 4-5 aya kadar ne geçtik gazdan maflor diye bı gaz damlası var onu kullandık çok iyi geldi bide bebek reflüsu varmış bizde çocuk ondan agliyormus onada ilaç verdi doktor kurtulduk şimdi 9.aya girdik
Mltmgzgn masterchefiniz eğer gaz oluyorsa bebeğinizde kendi beslenmenizi düzenleyin siz ne yerseniz bebek de ondan besleniyor malum önce kendiniz için gaz giderici çaylar tüketebilirsiniz sindirimi kolay yiyecekler yiyin ve bebek için de günlük duş rutini oluşturun gaz için olan damladan sabırla kullanmaya devam edin geçecek diye kendinizi şartlayın bebeğinize güzelce karnına gaz masajı yapın bunla ilgili videolar nette bulabilirsiniz sonra atağına mutlaka çorap ve patik giydirin karnını da çok sıkmamak şartıyla güzelce sarın sıcak tutun. Benim bebeğim sevmiyor ama isterseniz yarım kundak deneyin ve en önemlisi stres yapmamaya çalışın unutmayın ki bebekler hisseder
Defnemm22 masterchefiniz canım doğru demişler ne yaparsan yap o gaz olucak birazcık sabretmen gerekiyor bu süreçte sakin ol kendini strese sokma psikolojini koru çünkü gerçekten bitiyor hep böle kalmıcak 3 aydan sonra kızımın gazı bitti şimdi 11 aylık gayet mutluyuz hepsi geçicek ❤️
fatimas27 Canim bio gia kullandin mi bi de yediklerine dikkat ediyor musun her emzirmeden sonra gazini çıkarıyor musun
masterchefiniz fatimas27 biogaia kullanıyorum 20 günlük iken başladım kullanmaya. Ama ne yaptıysam olmadı
Busraaa1 masterchefiniz bilmiyorum ki canım oluyordur, erkeklerde daha fazlaymış gaz ve kolik benim bebek memnun olmuyor pek fazla 🤦🏼♀️
rabiadmrr masterchefiniz ibrahim saraçoğlunun kimyon kürü var ondan yap iç bebeğe de bir kaç çay kaşığı ver çok yaptım ben uyutuyor bebeği de hem sütünden onda da geçer
Ozgegl01 Sab simplex biz bu damlayla kurtulduk suan 3 bucuk aylıgız 1 aydan beri gaz sancımız yok kesinlikle öneririm