Bebeğim 3 buçuk aylık daha tam olarak dönemiyodu. Koltukta bıraktım mutfağa gittim 42 cm den düştü dönmüş ilk defa 🥺🥺 koltuktan düştü halının üzerine. Çok korkuyorum kafasında azcık arka tarafında şişlik var bişey olmuş mudur. Hastaneye gidemiyoruz şu an mutlu biraz ağladı sustu. Keyfinde hareketlerinde sıkıntı yok. Bi süre uyutmıcam. Ne gibi belirtiler görürsem gitmemiz lazım doktora ? Çocuk doktoru olan varsa sorabilir mi biz numarasını almamıştık doktorumuzun çok üzgünüm gerçekten daha dönemiyo sanmıştım cahilliğime geldi hata yaptım bırakmamam lazımdı 🥺🥺🥺 kafasının arkasında hafif şişlik var mutlu huzurlu ağlaması durdu 😢😢😢😢