Duruveannesi01 Bebeğim 6. Aya girmek üzere. Açlıktan ağlama huysuz olma gibi bı durumu yok. Ama gece istiyorki meme hep ağzında olsun. Aceba doymuyor mu diye dusunuyorm. Birazda zayıfladı gibi sanki. Devam sutlerine başlasam skintti olur mu. Benim gibi olan varmi