Merhaba, bebeğim 8 aylık oldu sallayarak uyuyordu ve anne yanı beşiğinde yatıyordu hala geceleri sık uyanmaya başladı ve salla diye ağlıyordu yeter artık dedim odasına geçirdim ve sallamamaya karar verdim poposuna pat pat vurarak ninni söyleyerek okşayarak uyudu. İlk başta 3-5 dakika kadar direndi ağladı ama sabretmek lazım bir süre sonra pes ediyorlar vazgeçmemek lazım. Şimdi battaniyesini yüzüne çekiyor uyuyor geceleri de uykusu uzadı çok şükür.