Seda_123 tatlım 2 yardım var. Birinde koşulsuz şartsız diğerinde seçilen kişiler için. Ama hangisi hangisi için bilemiyorm ben ikisine de başvuru yaptım. Bildiğim kadarıyla biri tek seferlik herkese. Digeri 18 yas altında çocuğu olan isten ayrılmış yeşil kartlı çalışmayan ücretsiz izinde olanlara virüs bitene kadar verilen aylık bin tl olarak biliyorum. Yani yorumlarda araştırmalarım da ki bu. Ben ikisine de başvuru yaptım. Belki ikiside cikmayack belki ikisi de çıkacak belki biri. Bende beklicem yani