Lale00 Nisanur889020 biz daha 2 ay 22 gunluguz ama salya problemimiz var 1 haftadir da huysuzluk yasiyoruz. Ama bununla ilgisi varmi bilmiyorum 🤔
Dudus Nisanur889020 salyası normal bizimde 2 aylıkken başladı 5 aylığız hala var ortada diş miş yok 😂 tükürük bezleri çalışıyo ve kontrol edemiyolar minnoşlar huysuzluğu gazı vardır başka bişedr
zumramomm Nisanur889020 diş değil canım damaklar oluştugu için salya akıyor.normal o dönemlerde başlar zaten
Evremmerve Nisanur889020 bizim salya sorunumuz 2 aylukken basladi önü hep ıslanırdı damaklarindis etleri gelişirken oluyormuş kehribar kolyesi aldim ciddi oranda kesildi 8bucuk aylıkken ilk dişi çıktı şuan 9 aylık 5 tane aynı anda çıkıyor.
Yigitalininannesi Nisanur889020 dış çıkarırken uykusunda ağlamaz gazi vardır biz yok desekte ne kadar çıkarsada malesef yeteri kadar cikaramayabiliyorlar iyice gazni çıkardığından emin olun yatırırken karnını elinizle kontrol edin gazına bakın mutlaka
Hanis 3 ay 5 günlük kızım salyamiz bizimde var heleki yüz üstü yatirdigimda gayet normal bence tükürük bile yapıyor ağzıyla elleri de parmaklarında sürekli ağzında
HamzasMomy Nisanur889020 2-3 aylıkken başlıyor salya. Ama diş hemen çıkmıyor ümitlenmeyin 😁 bizde bu ay çıkar gelecek ay çıkar derken 11.ayda çıkardık