Ecemaydemir ben bugün alıp yaptım. Tadı güzel olduğu için emiyor zaten yalana yalana. Hiç sıkıntı olmadı sağlık ocağını arayıp bilgi verin kayıt alsınlar. Yarım saat önce en son beslenmiş olsun, aşıdan sonra bi yarım saat de beslemeyin. Çok kolay herhangi bir yan etki de olmadı