Hanımlar selamlar. 4 ay önce Doğum yaptım ve geçen ay regl oldum. 2 gün önce yine olmam gerekiyordu ama olmadım. Doğum sonrası düzensizlik olabiliyor mu? Bir taraftan da korkuyorum da çünkü geçen ay regl olmadan 1 hafta önce eşim kaza olmuş olabilir dedi. Test falan yaptık negatif çıktı ama regl olmayınca stres oldum. Doğumdan sonra böyle düzensizlikler olabiliyor mu var mı yaşayan?