Arkadaşlar, bebeğim normalde gerçekten her şeyden yerdi hiç istememezlik yapmazdı.17 aylık şuanda… Fakat yaklaşık 3-4 aydır kahvaltı hariç diğer öğünlerde zorla yemek yiyo. Telefon açıyorum yok televizyon açıyorum yok. Ama eline böyle ekmek patates kızarması kurabiye bişey versem çok güzel yiyor. Var mı böyle durumu yaşayan Nolur bana geçecek diyin 😢😢😢Hepinize hayırlı kandiller 🥰